Games

Sunday, November 25, 2007

Koleksi Wallpaper percuma dari Mike Swanson

Huh gambar2 ni memang cool ler. Kalo korang taruk kat p.c korang mesti best...gambar semulajadi.
aku dapat ni semasa tengah jenguk2 kat blog Lifehacker. pastu aku terus pergi kat blog Mike Swanson .
Huh aku ade mintak kebenaran ngan Mike untuk letak sample wallpaper dia kat blog aku ni....tak dapat jawapan lagi. tapi takpe korang cuba tengok dulu gambar2nya... dan download.
Fullscreen size...memang tenang rasanye tengok koleksi ganbar2 dia.

kat sini aku selikan skit web2 yang bagi sumber percuma untuk font, wallpaper dan icon.

- ni dari Wikimedia Commons, crystal clear icon. Sesuai untuk korang yang nak kelainan pada icon windows korang. Wikimedia Commons, crystal clear icon

- Fonts 500. Kat sini ade macam2 jenis font yg menarik. korang boleh taip huruf/perkataan yg korang nak pastu boleh tengok huruf/tulisan tu dalam semua jenis font yg ade. Fonts 500

- InterfaceLIFT. wallpaper, wallpaper, wallpaper... best. wallpaper untuk p.c , iPhone, PSP.
free high resolution widescreen wallpaper. InterfaceLIFT

- Public Domain Icon. icon2 yg "real' untuk pc korang. Gambar2 cam buah2an, peralatan, haiwan dan lain2. Icon2 ni berlatarbelakang transparent ( transparent backgroun )..... jadi lebih real. Public Domain Icon * link ni ade problem sebab webserver yg host web ni dah x jalankan servis lagi. Tapi mamat Jonas ni ade buat link lain untuk download icon2 dia, korang klik je kat link ni..Public Domain Icon

-dafont.com ok gak!

- Veer designer wallpaper. antara yang terbaik dengan design yang pelik2. menjadi pilihan ramai!

- Dual screen wallpaper

ok... nanti aku tulis lagi.

No comments:

Digg

Suapan TULISTULISBLOg

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner